20 december - 6 Januari

Åh! På söndag vill jag gå på skansens julmarknad med Neo. Kankse titta lite på djur som är vakna och hitta någon sista julklapp...
På måndag är det sen julafton med mamma, systrarna, mormor och morfar, moster m. familj. Mysigt mysigt! <3
Thomas och Neo ska få träffas IRL också för första gången nu när han är nere. Dom kan ju inte bara ses över skype ;)
Jag vet att när vi var yngre så tog min farmor (Uffes mamma) med mig och mina syskon (på Uffes sida) på Disney on Ice. Hon var liksom klistret som höll ihop oss innan Sessan kom in i bilden.
Nu många år senare så ska jag för första gången ta med mig Neo på detta och jag hoppas han kommer tycka om de! med oss hoppas jag att Thomas kommer. Får se hur han jobbar <3
Sen ska vi fira nyår tillsammans också, vart vi nu ska vara i år...?
 
Det ska bli så mysigt! Jag längtar! Imorgon kommer han! Min LillGodis <3
 

Kommentera här: