First Date!

Igår så hämtade jag Neo i Uppsala. Härligt! :) Efter det så åkte vi hem till Thomas, första gången dom skulle få ses.
Vi mötte Thomas strax utanför då han skulle pinna iväg till affären en snabbis, så då passade jag och Neo på att hoppa på en K-brunn och skicka en varsin puss till Thomas mamma. Jag förklarade för Neo att Thomas mamma var en ängel och då får man skicka pussar till himlen.
"Mamma, jag når inte att pussa ända till himmelen..." 
"Jag vet hjärtat, det är därför man skickar en slängpuss!"
"Jag kan det mamma!"
Så skickade han en till slängpuss med hela handen  
"Mamma, änglarna bor på stjärnorna"
"Det tror jag också älskling"
 
När vi kom hem till Thomas var allt jätte spännande, speciellt hans träningsverktyg. Neo var också snabb att hitta Nallarna, som han lekte med när Thomas kom hem från affären. Sen börjades det med maten. Thomas hackade lök och Neo skalade vitlök. Det värmde i hjärtat att se dem stå brevid varrandra och laga mat, speciellt Neo som verkade tycka det var både kul och spännande, inte ett dugg blyg. Pasta med köttfärssås stod på menyn efter att Neo fått bestämma, och han åt jätte bra! Han tyckte det var jätte gott, precis som sin mamma ♥ 

Efter maten så var det bus och stök i soffan, och mina killar hade jätte kul! Vet inte vem som hade roligast, men jag vet vem som vart tröttast och det var inte Neo ;) Neo trivdes som fisken i vattnet och sen fick han spela olika spel på Thomas iphone. När klockan vart mycket var det dags att klä på sig och gå till tunnelbanan och åka hem. "Mamma, kan vi komma hit igen nån dag?"
Klart vi kan LillGodis! 
 
Jag är så glad att jag har Thomas, allting känns så fruktansvärt bra. Nu blir det en ganska lång period som vi inte kommer ses lika mycket som vi brukar, just för att jag har Neo, och vi kommer inte ses själva någonting.
Det var första gången de sågs igår, och jag är fortfarande lite rädd att de ska bli annorlunda mellan oss efter denna "prövning". Neo är ju ändå det störta och bästa i mitt liv, och man får inte mig utan Neo på köpet. Är man en del i mitt liv så är man en del i Neos liv och med tanke på vilken stor del Thomas är i mitt liv, så kommer han bli en stor del i Neos liv, precis som att Neo kommer bli en del av hans liv... Det är en stor grej, och hur vet man att någon är redo att dela sitt liv med ett barn som inte är ens eget? Jag vill ju inget hellre än att starta VÅRAT liv med Thomas, hur gör man det på bästa sätt när man har ett plus i kanten...? Kanske tänker jag för mycket, oroar mig för mycket. Jag älskar Thomas, och jag vill verkligen inte förlora honom... Neo kommer alltid först! Neo kommer alltid betyda mest! Håll era tummar att jag kommer ha båda mina killar i mitt liv ♥
Det var så skönt att skypa med honom idag på fm. Höra hans röst och se honom le. Nästan så jag kunde känna hans doft fast han inte var här 
 
 
 
Jag kan verka galen
Som hänger här med dig
Men bara att jag fått chansen
Betyder allt för mig
Du är klart speciell
Ja du är min modell
Det kan låta knasigt
Du kanske blir förskräckt
Jag kan verka galen
Men det känns perfekt

Kanske verkar det jätteknäppt
men ändå är det sant
Du strålar och du gnistrar
En slipad diamant
Du är klart speciell
Och du kör för fulla spjäll
Det kan låta knasigt
men jag föll direkt
Jag kan verka galen
Men det känns perfekt

Och det är svårt
Svårt att förstå
Allt rullar på
Så snabbt ändå
Och du bara gasar
Bromsar aldrig in
Du bara gasar

Ja, alltså, folk har sagt att jag fånar mig
En tokig, fix idé
Men jag tror, faktiskt, att det ordnar sig
Bara du är med
Du är klart speciell
Du är helt sensationell
Det kan låta knasigt
att du har sån effekt
Jag kan verka galen
Men det känns perfekt

Ja, det känns perfekt
Ja, det känns perfekt! ♥
 
(Den perfekta blandningen mellan Neo och Thomas)

Kommentarer:

1 Cissi:

skriven

Hej!

Vad roligt att du träffat Thomas, ni verkar passa bra ihop:)

Svar: Ja vi är som gjorda för varrandra. Det känns kanon :)
Pärlan

Kommentera här: