HANDS DOWN! ♥

Natten till tisdag var helt sömnlös pga. smärta i magen. Detta resulterade i att jag inte heller hade någon lust att stoppa i mig frukost. Så ni kan ju gissa att jag var trött igår fm. när jag jobbade på spegeln. På jobbet frös jag som en tok, och fick knappt i mig någon lunch alls. Direkt efter jobbet, vid tvåtiden, åkte jag vidare till nästa jobb för att passa tjejerna. Eftersom mamman skulle på middag med sitt arbete, blev det sent! Det blev då också bestämt att jag skulle passa en av tjejerna dagtid (8-15) idag (onsdag), för att hon är hemma sjuk från skolan. Jag kom hem till Thomas, trött och slut i kropp och själ, vid halv tolv på natten efter att varit uppe sen klockan halv sju. Han kom och mötte mig vid tunnelbanan och lånade ut sina vantar till mina kalla händer. Efter en varm härlig dusch kom jag äntligen i säng! Lika hungrig som på morgonen, men jag orkade verkligen inte äta nånting. När jag vaknade i morse insåg jag till min lättnad att jag sovit, men det räckte tyvärr inte... Trött som f*n! Men vet ni vad! Jag har världens BÄSTA pojkvän! ♥ Han ser till att jag får mysa extra i sängen och SKJUTSADE mig ut till jobbet på färentuna! Han är verkligen den bästa, HANDS DOWN! Som pricken över i så packade han ner frukt som jag kunde äta i bilen! Så nu är jag på jobbet och längtar till sängen, men mest av allt till min karl, som ska få så mycket kärlek när han kommer hem!
Oh darling ♥ I will so wife you one day! LOVE!

Kommentera här: