Kärlek!

I söndags så var jag, Thmas, Jonas och Carro till Sigtuna julmarknad. Små söta hus, goda dofter, massa snö och härligt väder! Precis som en julmarknad ska vara. Sällskapet var ju såklart flera plus i kanten! Kärlek i mängder! 
När vi, efter att vi skjutsat hem Jonas och Carro, parkerat bilen och kommer ut ur garaget så vräker snön ner. MYSIGT! ♥ Då tog vi den. Den första bilden. På OSS. Tillsammans ♥ Kärlek!
Du anar inte hur lycklig du gör mig! Tänk att du och jag känns så RÄTT ♥ Otroliga människa! 
Ett steg i taget till vi kommer till för evigt! ♥ My Love for you starts at forever and ends at never.
 

 
Så då styr vi fötterna till Västermalmsgalerian så jag kan införskaffa mig en mössa. När vi skaffat denna gråa "toppluva" och kom ut igen, så hade det slutat snöa -.- men jag blev med mössa! och den har jag haft hela dagen idag :D

Kommentera här: