God kväll :)

Som de flesta vet så är jag nere i Stockholm och röjjer :P Kommer vara här nere ett tag och jag måste få berätta! Jag ska på arbetsintervju!! På Bauhaus i Bromma - Trädgårdsavdelningen :D
Jag är så sjukt glad för min skull! :)
Jag har inte hunnit träffa alla än, men det kommer jag eftersom jag kommer vara nere ett tag.
Ikväll blire Sorbon med Chrille och Ronnie, sen får vi se :)
Imorgon blir det ut på krogen med dom bästa och flesta, och jag vill verkligen att alla ska följa med! :D
Det kommer bli en kväll att minnas!
Sitter och lyssnar på musik så länge och peppar mig själv Samtidigt som jag lägger fram dom kläderna jag ska ha på mig imorgon :)
Färgen som kommer vara min röda tråd blir ljusblå :) snyggt? JAPP!
Lägger upp en låt från senaste filmen jag sett också :) så mysig film <3
Puss och kram så länge :)

Kommentera här: