Länge sen!

Jag vet jag vet! Har inte haft internet, inte hft tid, inte haft lust! Ja anledingarna har varit många...

Vet inte riktigt vad jag ska skriva om just nu heller men jag behöver skriva nånting :P
Det har varit jul och nyår. Direkt efter jul åkte jag och Neo ner till sthlm och var kvar till strax efter nyår. Jag hann träffa endel men inte alla :/

Jag träffade min Christina igen efter öve ett år!! och OBOY vad jag hade saknat henne! Vi gick på stan och bara hade det trevligt! Vi firade nyår ihop också! <3 Super mysigt! True Love never dies!

Sen så träffade jag Svesson en dag och det var trevligt :) vi va i Ekerö en sväng och sen hem till mamma min. Vi titade på gamla videos och på delar av "Jordbrobarnen".

Jag träffade Ronnie en dag också och sen på kväln så var Neo till morar och Hanna och då åkte vi till vällingby. Där käkade vi pizza och sen träffade vi Chrille. O'learys va smockat så vi drog hem till Chrille och kolla på en film istället. Jag tror jag fortfarande ler sen den kvällen :)
Nu så lyssnar jag på extremt fjollig och löjligt glad och kärlekskrank musik. Går runt och ler för mig själv och är allmänt äckligt glad!
Kommer på mig själv att lyssna på gullipluttiga låtar och dansa framför speglar..


Dagen efter var det dags för hemfärd och hem åkte vi i BIL! Viktoria kom ochhämtade oss och så åkte hon med oss upp ch sov hos oss lörd-sönd :) en helt otroligt bra avslutning på sthlms resan!

Dagarna fortsätter som dom brukar och jag längtar ner till sthlm igen!
Tills dess at jag skriver igen... Ha det bäst!


Puss och kram!

Kommentera här: