Helg!

Nu är det äntligen helg, efter första veckan med TVÅ jobb! 
Man känner sig lite mör i kropp och knopp, så helgen är välförtjänt. Lyckades slänga på mig ett migränanfall inatt, men nu på morgonen känns det mycket bättre, hoppas det håller i sig! 
Så nu jobbar jag både på Spegeln på fm. och som barnflicka tre em. i veckan :)
Jag rusar från ett härligt jobb för att hinna med bussen till nästa härliga jobb!! 
Dom dagarna det bli dubbelt börjar jag jobba ca. 8.30 och kommer väl från andra jobbet vid 19.00 
Rutiner rutiner rutiner är vad som gäller nu! Måste börja äta frukost hemma... Lunch blir det alltid på Spegeln och middag blir det alltid med tjejerna.  Huvudet hänger inte riktigt med annars!
Som tur är har jag faktiskt fått i mig frukost mer än en gång denna vecka tack vare min.. wait for it... Pojkvänn! :D 
Som hotellfrukost fast bättre! Snacka om att duka fram ALLT! Gottigott! Jag har tom. druckit te! JAG druckigt TE! Jag dricker ju inte te, det är ju inte gott! Trodde jag ja ;)
 
Jag har varit duktig nu på fm. tagit fram dammsugaren! Hann iof. bara dammsuga ungefär 15minuter, sen dör skiten!
Den sög förjävla dåligt till att börja med, så bytte påse... Det hjälpte inte heller! Bytte eluttag (varför det nu skulle varit ett problem?), funkade inte heller.... Så nu är dammsugslös -.- 
men disken är diskad, blommorna vattnade och jag är duschad och.... ja snart påklädd! :P

Kommentera här: