Helt slut!

Två migränanfall senare och min hjärna är mos! Värken har inte riktigt släppt än heller, och jag brukar inte ha så här ont så här länge... 
Det blir så svårt att veta om det är nått fel också när man faktiskt har ont i huvudet VARJE dag... 
Men nu känns det annorlunda på något sätt. Blir att ringa till husläkaren på måndag om det inte blir bättre.
 
Min käftsmäll som jag skrev om tidigare funkade för ett tag! Jag var super pigg och mega glad på tisdagen, samma dag som jag skulle träffa Carina och pluttan, och att träffa dom är alltid lika underbart! Dom får mitt hjärta att må bra! Tågen hade ju strömavbrott, så Filip och Timur hämtade mig i Spånga (Tusen Tack igen!). Vi åkte förbi Barnens Hus en sväng, för Filip skulle ha en "My little Ponny".
Jag: Du kommer inte utanför den här butiken med en my little ponny om du tror det! ^^
och mycket riktigt, för dom hade ingen! Hihihi!
Vi fick vänta i bilen en stund utanför Carina, medan hon hämtade Nelly hos sin farmor och det var kul!
Jag satt i mitten i bak med benen fram och Filip och Timur fällde ner sina säten ifram så de låg ner. Där låg vi som på rad och det var ju SÅ kul för killarna att skämta om att JAG immade igen rutorna!! xD och att vi "låg" i bilen... Hahaha! Karlar! men den bjuder jag på!
Det vart en trevligt kväll hos familjen L med pizza och skitsnack, för att sedan åka ut i regn, rusk och mörkret på landet.
Tror inte Filip var beredd på att det skulle vara SÅ mörkt, även om jag och Carina hade förvarnat honom!
 
I onsdags skulle jag också hem till mina älsklingar efter jobbet! Vi skulle gå på promenad, men kom inte så långt. Istället kom grabbarna dit igen och Carina bakade vääärldens godaste kladdkaka! Hon är verkligen bästaste! :)
När Ludde kom hem var det dags för oss att röra på oss och vi åkte till Islandstorget och köpte mat. Åkte sedan hem till Filip och käkade, kollade på Family Guy och spelade Wordfued tills batteriet tog slut.
Sen zappade vi lite bland kanalerna tills jag skrek stopp! Så då kollade vi på Star Trek! ^^ tjejigt värre? hell NO! 
Live long and prosper!
När filmen var slut fick jag skjuts hem, igen, för Filip är världens snällaste! 
 
I torsdags var det jobb igen, och huvudet kändes lite värre än vanligt, men inge fara på taket liksom.
Skulle sluta ett men fick jobba till tre, fortfarande inge fara på taket. Fick sms från Timursom frågade om jag ville ta en fika, visst tänkte jag  och träffade honom efter jobbet. Satte oss på ett av fiken i Vällingby, där dom för övrigt har dom största och godaste varma chockladen m. grädde på denna jord! :D 
Mycket skitsnack och mycket skratt vart det, speciellt över Timurs, vad som skulle föreställa en kaka men var mer som ett BERG av kärleksmums ^^ han orkade inte hela och jag orkade inte hjälpa till heller! Det där fiket måste ha nå "vi ska ha största av allt!" 
Vi fick sällskap av Felix också innan han åkte hem efter jobbet, var super trevligt att träffa honom, även om det bara var för en kort stund! Han hade för övrigt världens coolaste mössa! Den vart man glad av! :D
Efter ännu mer skratt började dock huvudet att strejka ännu mer, och jag fick skjuts hem. 
Jag kom hem, fick i mig medicin och gick och la mig. Klockan var strax efter halv åtta och huvudet var i uppror!
Den natten var inte rolig!
 
Vaknade igår (fredag) och det som brukar släppa efter att jag fått sova satt liksom kvar på nått sätt, men inte fara på taket, jag åker och jobbar tänker jag! 
Huvudet mådde inge bra av de, som tur var slutade jag halv ett och kunde åka hem. När jag kom hem höll Martina på att baka, och gott vart det. 
På kvällen åkte jag hem till Pappi och Hanna och fick middag och håret färgat. 
Huvudet hade lugnat ner sig och jag var rätt lättad. Vi kollade på X-factor innan det var dags att röra sig så man hinner med sista bussen. 
Väl på bussen började jag dock få ont igen, och började bli lite yr... 
Klev innanför dörren och intog vågrätt läge i soffan tillsammans med mamma, framför utröstningen till X-factor.
Sen gav huvudet upp, IGN, och jag gick och la mig...
 
Så inatt var det ingen bra natt heller... och huvudet är bra jävla mosigt idag! 
Skulle kolla på Linneas match, men jag sparar min energi till bion med dom bästa! Ska titta på Ted med Carina och Ludde idag <3 
Musiken är inte riktigt på samma volym som den brukar och det går inte lika fort runt i huset... men jag lever! xD 
God knows I'm alive!! 
 
Så nu har jag duschat, ska på med spacklet så man ser presentabel ut när man ska ut bland folk! Försöka äta nånting kanske, så man får lite energi :)
 
Have a nice day! I'm OUT!

Kommentera här: