Magisk helg!

Det började på lördagen! Bio med dom två bästa jag har, Carina och Ludde <3 Vi såg Ted, och den var helt ok. Man fick sig några underbara skratt! Synd bara att det var jävla tards till fittungar på rdaen framför som skulle snacka sig igenom hela filmen!! Skjut dom!! xD
 
Efter det så åkte jag in till Fridhemsplan... Målet var Thomas lägenhet, där det skulle firas att han blivit skitgammal! ;) Började med att Googlemaps inte riktigt var överens med mig, men jag hittade! Sen var det ju portkod såklart! ^^ Inser då att jag har ju inte hans nr! fuck! skrev på fb... inge svar! Skrev på WF.... inge svar! WTF!? tillslut kom det några som skulle ut! Mina räddare i nöden! TUSEN tack!!  så upp för trappor och leta efter dörren. Var lite pirrigt att ringa på, men jag VÅGADE! ;) Fick bamsekramen och sen skulle jag ju hälsa på alla... Läskigt! Fick i mig lite tårta *gott* och sen flöt man naturligt ni i samtalen :) Riktigt trevligt var det! Mycket skämt och skratt. Jag fick se massa roliga bilder från tidigare fester, och jag trivdes som fisken i vattnet! Underbara människor! Kvällen gick och tillslut var det bara jag, Thomas och två vänner till kvar. Då bestämdes det att det skulle bli utgång! In till stan i en taxi for vi alla fyra, till Fasching närmare bestämt. Min första gång där, men verkligen inte sista! Så jäkla härligt ställe! Bra musik (inte clubmusik eller sånt tjafs! utan gamla góa låtar som man kan dansa till!), bra stämning och sällskapet var ju såklart bästa :) Även om det vart sjukt varmt, var det riktigt nice. Det var dans hela natten, hoppig studdsig dans och lugna kramiga danser ;) mysigt!
När klockan var fyra så klev jag och Thomas ut från Fasching, då hade vårt sällskap redan åkt hem. Förstår ni att jag var kvar till SIST?! Jag som brukar gå hem FÖRST! ^^ Så trevlig kväll hade jag! Vi delade en taxi till Fridhemsplan och efter en kram satte jag mig på tunnelbanan och åkte hem. Klockan 05:10 ungefär var jag hemma! Godnatt!
(this kind of music @Fasching!)
 
Följande dag var det farsdag! På med finskjortan (typ) och först hem till mormor och morfar och hälsa på, för att sedan åka till pappa. Under dagen forsatte jag och Thomas att prata :) och leendet på mina läppar blev bara större och större :) Underbara människa! Det vart super god middag hos pappa, hemmagjorda köttbullar med mos, brunsås och lingonsylt! Riktig hemmagjord husmanskost slår ALDRIG fel! <3 Efter mat och efterrätt kom mamma och hämtade mig och vi åkte hem :)
Väl hemma gick jag nästan ner och la mig direkt, men fortsatte spela lite wordfued och höll till på fb.
Så skiver Ludvig (en av vännerna från festen):
 "Hej Natalie, du känner Thomas, ni båda är singlar vad jag fattat det som. Ni borde umgås mer. Snart och mycket ;) " 
Är det inte mina arbetskamrater eller min mamma, så är det hans vänner! Känns som att det måste vara vettigt nu när dom blir fler som drar i trådarna ;)
Less talk more action! 
Så sagt och gjort, jag vart erbjuden en dejt! :D
Vi pratade ungefär hela natten, och gissa om jag var trött när huvudet tillslut fick blunda på kudden (ja! mitt huvud blundade! ^^) Trött men jätte glad! <3 Fjärilar i magen! 
Fick en låt på min fb också! Finaste Finaste Thomas! <3
 
 
Jag är minsan en glad liten skit nu ja! (och det verkar min mamma också vara, hon tror närmare bestämt att jag är lite förälskad ^^ Jag har världens bästa och sötaste mamma!)

Kommentarer:

1 Thomas:

skriven

För det är du värd :)

Kommentera här: