Nathalie + Thomas = Sant!

Vet inte riktigt vart jag ska börja! Har hunnit hända så mycket! 
En glädjekänsla infinner sig i kroppen :) 
Vem kunde tro att jag skulle hitta ljuset mitt i mörkret? Hitta kärleken mitt i min gråa, dystra vardag...? Inte jag iallafall!
 
"I found you, in the darkest hour
I found you, in a pouring rain
I found you, when I was on my knees
And your love pulled me back again
Found you in a river of pure emotions
I found you, my only truth
I found you, with the music playing

I was lost til I found you, you, you
Til I found you, you, you"
 

Några dejter senare så frågade han: "Vill du bli min tjej?
Så som ni förstår så har mina och Thomas dejter gått bra :)
Alla på jobbet har pushat och peppat, stöttat och hejjat! Dom är så glada att vi hittat varrandra.
"Kärlek på lassarettet" som Mimmi sjunger! Dom är för söta! och nu väntar dom på bröllopsklockorna! ;)
Dom får nog vänta ett tag till, till Dans stora besvikelse! Jag är ju tjejen som sagt att hon aldrig ska gifta sig! Haha!
 
Allting känns jätte bra! Håll era tummar att det fortsätter så! 
Sen får vi se hur det går, han har ju inte blivit grillad av frugan än! Det stOra testet avgör ju allt! 
Jag har inträdesprov! Och utan godkännt från frugan blir det inge "Hängbiljett" xD
 
Idag kom han förbi jobbet och med sig hade han en jätte fin ros till mig! 
 
 
"You never know when you're gonna meet someone,
and your whole wide world in a moment comes undone.
You're just walking around then suddenly,
everything that you thought that you knew about love is gone!
You find out it's all been wrong...
All my scars, don't seem to matter anymore,
cuz they lead me here to you.

I know it's gonna take some time,
but I've got to admit,
that the thought has crossed my mind.
This might end up like it should.
I'm gonna say what i need to say,
and hope to god that it don't scare you away...
Don't want to be misunderstood,
but I'm starting to believe that
This could be the Start of Something Good"
 

Tänk att två personer kan tänka så lika, tycka så lika och ändå vara så pass olika att man kompleterar varrandra!
Perfect match?
 
"We are the stars up in the sky
We light the darkness you and I
We are the flicker in the night
Never shine so bright
 
We are the strong and though we fall
We fought for love we risked it all
Never back down against the walls
It’s what we’re living for yeah

Now we have wings we can fly
We can be kings you and I
Wipe away the tears from our eyes
We light up the sky
 
Although the road ahead was long
I was too weak to carry on
You picked me up you were my home
I never stood alone
 
No one can tell us what we want
No one can stop us anymore
No looking back we’re moving forward
No one can take this moment away"
 

Allt känns på något sätt så mycket lättare när man har någon som stöttar en, peppar en och som gör att man ler fast man vill gråta!
Att få höra att man är vacker, fantastiskt och veta att han menar det har blivit mer på riktigt, som om jag tror på det nu.. Jag känner mig inte som en annan person, jag känner mig som en mer och bättre mig... Som om han hittat någonting i mig, lyft fram det och gjort det starkare! 
Att verkligen bara behöva vara den jag är, kravlöst och vilkorslöst, känns otroligt!
Jag får vara precis så mogen jag kan vara, samtidigt som jag får vara precis så sprallig och barnslig som jag är ibland! och han omfamnar allt detta! Allt jag är tar han till sig, som om det vore det mest självklara i världen, att så är jag! 
 
 
 
Nathalie + Thomas = Sant 
 
 
Det är väl som dom säger: När man slutar leta, finner man. När man slutar hoppas, vänder det. När man inte försöker, lyckas man!

Kommentera här: