Igår, Idag och Imorgon!

Igår var det AW med jobbet :) lite chips, öl och vin (för de andra!) och massa snack. Det var trevligt. 
Vet inte hur jag skulle tolka mammas kommentar (när vi diskuterade att jag haft fler killar än mamma) "Det ser man ju på henne" Hahahaha! WHAT?! men mamma förklarade att det såg man för att jag var en skönhet! aaaw <3
Sen drog vi vidare in till S:t Eriksplan och åt på Grappa matsal och bar. Där fortsatte öldrickandet (cola för mig!) och snackandet. Mamma kom med fler kommentarer "Nathalie är den som jag känner att jag misslyckats mest med" Hahahaha! men hur menar du NU då?! men så förklarade hon att det handlade om mitt självförtroende och hur jag ser på mig själv. Jag älskar min mamma <3 Jag skulle aldrig nåsin i världen varit den jag är idag utan en så fatastisk mamma. Mamma kommer alltid vara den jag ser upp till mest i världen, utan att blinka!
 
 
 
Ikväll kommer Carina, Ludde och Nelly hit! <3 Jag ska bjuda på middag och trevligt sällskap!
Sjukt peppad och har varit vaken sen typ sju imorse.
Min extra familj! Det finns inte ord till hur mycket dom betyder i mitt liv, och hur mycket kärlek jag ger och får av dom!
 
Den bilden tog jag i sommras, på Lida Countryfestival <3 Finaste familjen!
 
 
Just nu är det musiklyssnande (på lite högre volym nu när mamma vaknat också, haha).
Mammas hjärta sjunger lite extra när Stiftelsen spelar från min spellista :) nu blir det lite plock här hemma.
Skulle egentligen varit hundvakt, men han blir kvar hos mormor.
Mamma har precis åkt till tjejmiddagen efter att jag pimpat henne till 80-tals temat. 
 
Imorgon blir det middag i Blackeberg hos pappa och Hanna :D det ska bli så mysigt! Blir inte så ofta jag träffar pappa. Inte som mina systrar som bor där halva veckan... Jag saknar honom alldeles för mycket, alldeles för ofta <3
 
 
 
 
 
Jag är inte lika ung längre, men precis lika dum...

Kommentera här: