Livet stannar inte för någon!

Ibland så måste man göra precis det man inte vill, precis det man mår dåligt av, för någon man älskar! Så många tankar som går genom mitt huvudet just nu. Ibland måste man sluta leva där man själv vill om man vill vinna en fight! Jag har inte gett upp striden, men ibland måste man kämpa närmare fienden för att vinna i slutändan! Känns som att jag måste tillbaka till det onda för det som betyder mest i livet!

Jag har så mycket hat i mitt hjärta pga det här just nu! och jag kommer hata mig själv så länge! men allt detta betyder att jag får leva med den som betyder mest av allt, och det kommer alltid betyda mer än min egen lycka i allt annat!

Jag vill tacka alla som finns här för mig, som stöttat mig och hjälpt mig! Det var inte förjäves, jag lovar att bevisa det en vacker dag! <3 Jag älskar er så otroligt mycket!




Kommentera här: