Alla dessa sånger som påminner mig... Jag gav aldrig upp dig när du försvann, Somliga ljus brinner aldrig ut

Would it make any difference
If I got you alone?
If I called would you listen?
Would you hang up the phone?

ett år försvinner utan ljus
även om ett sekel går så ska jag alltid vänta på vår tur
från och med då
jag blir aldrig mer densamma , jag blir aldrig densamma som förut
somliga ljus brinner aldrig ut

If I had told you the right things
Would it matter at all?
If I only knew you were standing
On the edge waiting to fall
Oh I would give just anything
To see your face to here your voice
Just one more time, oh ...
And I hope
Life is good
Wherever you are
You will be
Forever
In my heart

Jag gav aldrig upp dig när du försvann
Långa dagar blev till nätter sen till år
Varje gång är som den första gång vi sågs
Även om det är över nu
Allting har förändrats
Men du finns kvar
Allt var svävande men nu så ser jag klart

It's easy goin' out on a Friday night
Easy, everytime I see him out
I can smile, live it up
The way a single girl does
But, what he, what he don't know
is how hard it is to make it look so... Easy

Kommentera här: