Alla Hjärtans Dag 2013

Snart är dagen över! Och min Thomas är 11 530 km ifrån mig.
Enligt vägbeskrivningen på google maps så skulle detta ta 2296 timmar (=95dagar) att gå eller 168 timmar (=7dagar) med bil från Fridhemsplan - Hua Hin!
Ändå lyckas vi skicka vår kärlek till varrandra
Jag tog min telefon, ett inspelat piano, tog ton och spelade in när jag till piano sjunger "Du är allt".
Jag lyckades inte få inspelningen till .mp3 men han fick sången i ett meddelande på mobilen.
Däremot tog jag orginalet och klippte ihop bilder på oss och screenprints på medelanden som vi, sen vi träffades, skickat till varrandra. Med detta gjorde jag ett kollage-med-musik-videoklipp, som jag sedan la upp på Youtube och skickade länken till Thomas.
 
Senare under dagen fick jag tillbaka ett kollage med bilder på oss från Thomas som han pillat ihop nere i Thailand på mobilen. Det var super fint
Efter jobbet när jag kom hem stod det utanför dörren ett paket!
Jag såg direkt på leveranslappen att det var från en blomsterbutik (arbetsskadad florist ^^) Det var med tårar i ögonen som jag öppnade det bruna paketet och hittade en grymt vacker röd bukett! (även om den ser rosa ut på bilden)
Alla hjärtans dag är inte en så dum dag ändå och nu, tusen glädjetårar senare ska jag knoppa. Jag kan knappt vänta tills han kommer hem igen! Jag tänker slänga mig i armarna på honom och inte släppa!

Kommentera här: