"Jag saknar dig, Jag älskar dig, Jag behöver dig i mitt liv. Förlåt"

Jag ser att det gör ont, jag ser att du saknar.
Du borde ta ett steg. Ett steg närmare, inte längre bort.
Du kan bara vinna om du börjar med att försöka.
Det betyder någonting för dig, så gör det utan att tänka på andra.
Du behöver detta.
Du kommer aldrig stå som förlorare om du gör något för dig själv.
Tårar är ord som själen vill säga, men rösten inte orkar.
Ditt hjärta behöver detta.
Du är inte svag för att du visar dig mindre stark.
Du är inte feg för att att du visar din rädsla.
Visa att du finns, tala om vad du känner.
Visa att du älskar, tala om att det fattas dig.
Sträck ut en hand, utan rädsla att inte få en tillbaka.
Det är mod att satsa allt för sin egen skull.
Jag vet vad ditt hjärta säger, att dina tankar vandrar dit ofta.
Släpp all heder, släpp all bitterhet.

"Jag saknar dig, Jag älskar dig, Jag behöver dig i mitt liv. Förlåt"
 
Så svåra ord att säga. Så svåra ord att ge efter.
Allting börjar med ett steg. En gest. Ett ord.
 
 

Kommentera här: