*Suck*

Rastlös som få, och utbudet på tvn är ju inget att hurra för... Inte ens action filmernas actionfilm lockar just nu!
Jag vill UT! Ut och röra på mig. I friska luften...
Så vad hindrar mig då undrar ni?
Det är mörkt ute -.- och jag har ingen att gå med nu när min karl är i Thailand och njuter... gaaaah!!
 
Imorgon blir det träffa Chrille på dagen, sen ut till Adelsö och träffa Christina. Då blir det röra på sig! Jag och Christina ska ut och gå en sväng. Helst en lång sväng. SNABBT! Upp med puls, ned med vikt! ;)
Det blir sova kvar på ön och sedan drar vi till gymmet tisdag förmiddag och hoppa på löpbandet innan jag ska iväg och jobba med tjejerna...
 
Sen är det onsdag och då är jag inkallad till Spegeln för jobb. Efter det ska jag ut och jobba med tjejerna. En helt vanlig onsdag med andra ord...
 
torsdag fm. blir det gymmet igen, dock själv för då är min tjej hos sin kärlek i Sundsvall... Men det ska inte hålla mig borta! Jag ska vara duktig och dra mig dit utan push och pepp, helt själv.
Då är det Alla hjärtansdag :/ Tur att jag jobbar med tjejerna en stund på em. Jag ska se till att dom klipper hjärtekort till mig minsann ^^ Efter det blir det väl någon super mesig kärleksfilm innan jag hoppar i säng med min Superheta Alla hjärtansdagdejt - kudden ;D
 
Sen är det helg igen. En karl och barnfri helg... Vad ska jag hitta på då tro..? Jo då ska man på lördagen infinna sig på Theodoras för att fira av Klabbe och hans fruga som ska fly landet och flytta till Lincoln, England, Storbritannien..! Härligt med krypavstånd hem ;)
Så på söndag blir det sovmorgon helt enkelt! hahaha!
 
Så det är min vecka... Sen är det måndag igen och en vecka närmare the D-day! Känns som att han redan varit borta två veckor... 17 dagar kvar!!

Kommentera här: