JÄVLA HELVETES SKIT!!

Måste avreagera mig! Jag är så trött, arg och ledsen!
Jag har börjat skolan! Jag är så glad att jag kom in! Jag kämpade länge med att betala av delar av CSN så jag kunde få ta lån...
 
Sen får jag veta att jag inte får CSN iallfall, efter att jag gjort allt jag enligt dom skulle göra, så nu studerar jag första två kurserna utan inkoms från CSN. Dessa två kurser sträcker sig hela våren fram till sommaruppehållet...
I höst så kommer dom väl med någon ny anledning till varför jag inte får ta studielån! Skulle inte förvåna mig!
 
Men nu sitter jag här, och det känns lite halvt hopplöst!
Jag kan inte ens köpa böcker till skolan, för jag ska dessutom köpa busskort, så jag kan ta mig till mina jobb som jag jobbar extra på för att dryga ut veckan, och få in pengar, utöver skoltid.
Jag ska ladda mobilen och sen lägga undan pengar så jag varannan helg kan åka fram och tillbaka till Uppsala för att hämta/lämna Neo.
 
jag kan inte ens gå till affären och köpa en fucking jävla gurka utan att behöva räkna på det så att jag faktiskt ska ha råd!
 
Jag vet inte hur det kunde gå så fel. Jag frågade ju tydligt vad jag behövde göra! Jag skulle betala si och så mycket av mitt tidigare lån, vilket jag gjorde! Sista månaden så betalade jag nästan 10.000 i ett svep!! För i helvete!!
 
Så när lönebeskedet visar inte ens 1500:- denna månad så brister mycket i kroppen!
 
Håll era tummar att jag lyckas hänga med i skolan så jag får betyg och poäng!
Letar vidare på blocket och tradera m.fl. sidor efter mina böcker... Nya kostar dom ju fy fan totalt 800:-
 
Nää! Ibland har man inte livet på sin sida helt enkelt!!
 

Kommentera här: