YES!!

Jag kom IN!!
Den 18mars drar plugget igång! Oktober 2014 kommer jag vara färdig undersköterksa (USKA) med inriktning mot funktionsnedsättning!
Helt otroligt peppad!
Jag har ägnat senaste månaderna åt att betala av CSN och fick in det sista nu!
Så nu är jag berättigad till studiemedel, så att jag kan leva medan jag studerar! Hell Yeah!
Det går bra nu!
 
Thomas har kommit hem från Thailand och jag har fått massor med presenter :)
En ring, ett armband, en plånbok, en nyckelring, ett nyckel"skydd", en nycken"plånbok", en t-shirt med gagnam style, örhängen och en liten modell med två sköldpaddor i lera <3
Dessutom hade han köpt en arombrännare med olja och massageolja. Jag fick en lång och varm och behövlig massage på rygg, armar, rumpa och ben! Världens bästa kille!
 
Idag har jag haft överenergi nå fruktansvärt, och det har jag tagit ut på Thomas lägenhet.
Jag dammugade hela lägenheten, diskade, tvättade och röjde igenom HELA badrummet!
Jag tömde badrummet, spolade av golvet, skrubbade kaklet och golvet, rensade avloppet, gjorde rent toan, städade badrumsskåpet, torkade av väggar och lister och tillslut ställde jag tillbaka och iordning allt. Tände vaniljljus och det doftade härligt rent!
 
När Thomas kom hem hade han jätte fina blommor med sig <3
En kruka med pärlhyacinter och en underbar bukett med tulpaner! Dom fick jag för att jag varit en sån duktis! Hans duktis!
 
 
Sen frågade han om jag ville bo med honom... Alltså flytta in...!
Vi får väl se hur det blir med den saker :D
Men lite börjar vi nog planera ändå <3 Längtar ju ändå tills den dagen! Får se vart vi hamnar...

Kommentera här: