Fortsättningen

Vi var och tittade på lägenheterna i måndags, och den karamellen tänker jag suga på själv ett tag till innan jag berättar om. Det kommer!

Igår på morgonen tog jag en rask promenad från vägen till mamma. Jag kom tom. ihåg att starta RunKeeper spm inte varit igång på länge. 
Resultatet vart

Så nu har jag något att slå!!
Tillslut hoppas jag på att kunna jogga den biten, men måste få upp ork och kondition först :)
I måndags åt jag soppa till lunch och middag, på tisdagen åt jag pastasallad med kyckling till lunch och middag. Båda hemmagjorda. Gott var det! Igår vart det mammas köttfärssås, med ett berg mixsallad till ^^
Mer av det ska det bli! Både god och nyttigare mat, och träning!
Egentligen är det ju enkelt att slänga ihop lite grönt på tallriken, men jag har varit så lat!! Skärpning nu!
Nu ska jag ut med hundarna :)
OUT!

Kommentera här: