Måndag! Ny vecka, nya tag!

Känns som att dagen gått så fort!
Torkat av vardagsrumsgolvet, skrivbordet, Tv-bänken och alla hyllor.
Inge mer damm i detta vardagsrum, iaf inte i de kommande fem minuterna ;)
Bokat tvättstuga till imorgon.
Fick gå till affären och handla lunch idag, eftersom min "fiiina" karl tog med sig BÅDA matlådorna sen igår ^^ ooops!!
Someone has some serious kissing to do when he gets his ass home!!

Hunnit spela lite Banished också, och suckat djupt över mina idiotiska människor!
Suttit och pillat lite med S/Y Svarta Malins FB-sida också, så alla som läser detta, gå in och gilla henne :)
Det är segelbåten som svärfar och hans bror köpt!
Just nu ligger hon på land och rustas upp, piffas till och renoveras. Nu innan sommaren så kommer hon sjösättas. 
(bilden är en länk!)
Sidan är under uppbyggnas, precis som båten och här kommer man kunna följa hennes renovering, sjösättning och framtida äventyr till sjö och havs.
 
Annars har jag spenderat helgen med en tryckande huvudvärk och jag har inte varit pigg alls.
Känns mycket bättre idag och hoppas det fortsätter åt rätt håll.
Påsklov är det ju nu också, ingen skola!! :D så skönt!
Har iof. inge mer lektioner fram till examinationen, då resten av klassen är på praktik då (som jag redan gjort, duktis mig!) 
 
Nej om man ska diska nu kanske! Fortsätta städningen med köket låter som en bra plan!! Eftersom Thomas lägenhet är så liten, så är det ju bara hallen kvar sen :) TOPPEN!
 
 
OUT!

Kommentera här: