Uppdatering

Så har det gått några dagar igen.
Neo är här igen, och mamma-hjärtat mår bra!
Varit på ytterligare två visningar, men inge napp än.
Däremot så kanske vi har en byteslägenhet på gång, om vi bestämmer oss för den och Johan (som har lägenheten) vill ha vår. Efter det ska ju även SKB godkänna det hela, så håll tummarna.
Under tiden fortsätter sökandet. 
Hamnat efter i pluggandet som varje månad, tyvärr. Så nu blir det stressplugga sig igenom några uppgifter.
Tänk att jag varje månad säger "Nu ska jag planera detta ordentligt!", och så gör jag det, men gör inte som jag planerat. Kommer alltid något imellan, jag glömmer bort eller så kommer Neo hit och då får ja ingen ro.
Just i denna stund sitter jag och skriver samtidigt som jag pratar och leker med Neo :P 
det här med att ha flera bollar i luften samtidigt.
På det lite tvätt, disk och sen är det valborg med eld och mys.
 
OUT!

Kommentera här: