Do you love me? Can you love mine?

 
 
När man älskar en annan människa, lever med en annan människa, då kommer man träffa på fler sidor hos den personen än de rena, fina, ljusa och bubbliga.
Man träffar mer av en människa som man inte träffade när man vart tillsammans.
Det är en del av att växa med varrandra och lära känna varrandra.
Frågan är om man kan älska hela personen, leva med hela personen.
Med alla personen är.
 
Jag älskar HELA dig!
Alla dina för och nackdelar, dina bra och mindre bra egenskaper.
Jag älskar dig när du ler och när du gråter. Jag älskar dig när du skrattar och när du skäller. Jag älskar dig när du håller om mig och när du armbågar mig i sömnen. Jag älskar dig när du diskar och när du lägger dina smutsiga kalsoner på golvet. Jag älskar dig när du plockar och donar och när du glömmer att byta toarullen. Jag älskar dig när du ger mig lugn och när du stressar mig. Jag älskar dig när vi myser framför en film och när du spelar tv-spel med dina grabbar. Jag älskar dig när du kommer hem och när du åker. 
 
Jag älskar DIG Thomas! 
 

Kommentera här: