Ett inlägg så här nästan ett år senare

Vi har ju då fått en efterlängtad lägenhet! Äntligen säger jag bara! Vi började flytta in i december och helgen innan jul var vi äntligen sambos på riktigt!!
Så just nu, två månader senare, är det FORTFARANDE Tusen saker samtidigt :P
Skruvar, diskar, städar, tvättar, målar, plockar och far runt. På det ska det jobbas på både ena, andra och tredje stället och lagas mat. Bada LillGodis, borsta hans tänder, trösta honom när han är ledsen, lugna honom när han är arg och roa honom när han har tråkigt. Städa hos Phelix och se till att hans mat lever (basilika! ^^). Inköp och mera skruva. Sågas, borras, hamra och spika.

Jag kan ju inte påstå att jag har en tråkig stund! Kan inte heller påstå att jag har någon lugn ;)
Om 11 dagar, 20 timmar, 13 minuter och 20 sekuder (i skrivande stund) kommer min stora älskling kliva innanför dörren och är äntligen hemma från Thailand. Han åkte dit den 5 februari för sol, bad, massage och golf med sin pappa :) vilket börjar bli tradition med undantag från förra året då resan tyvärr blev inställd.
När han kommer hem kommer inte vårt hem se ut som det hem han lämnade :D Jag är så pysslig och fixig av mig, och jag längtar tills jag får se hans min!!

Pappa är min klippa och har verkligen hjälpt till mycket från start med att borra, skruva och bygga! 
Tack vare honom har vi en helt ny vägg i vardagsrummet och jag och Thomas fick då ett eget krypin.

Jobbar just nu på dagliga verksamheter ute på Ekerö och pendlar mest mellan två av dom (totalt fyra). Jag har även vickat lite på dagliga verksamheten i Vällingby. På det har jag skaffat TVÅ nya jobb som personlig assistent som jag ska börja provjobba på. Ett i Hässelby där jag redan börjat lite och ett inne i city som jag ska börja på v.9

Neo pratar mer och mer om våran bebis, även om det inte är någon bebis på gång! Han vill verkligen ha ett lilla syskon (helst en lillasyster). På affären vill han köpa leksaker, nappar och prylar till "vår bebis". När jag förklarar att vi inte ska få en bebis än, att man måste ha en bebis i magen först, så säger han att vi ska spara den på hans rum till bebisen kommer. Han går här hemma och planerar vart bebisen ska sova och han har redan bestämt namn om det blir en kille, Ewen (utalas Ävven). Flicknamn kan han inte riktigt bestämma sig ^^
Längtar så mycket till när vi faktiskt ska få barn. Längtar till stunden när vi berättar för Neo att han äntligen ska få ett syskon. Men det är nog en bra bit kvar till det ögonblicket. 

På det så vill jag Gratta min Bästa och Finaste Carina och Bästa och Goaste Ludde till nya underverket Liam! <3
Deras familj har växt från tre till fyra och Nelly har äntligen blivit storasyster! Som hon har längtat!

Men nu ska jag sätta mig ner och kolla på senaste Glee medan jag väntar på att min Stora Älskling ska ringa, det är ju bara 6 timmars tidsskillnad ;)

 

GODNATT!

Kommentera här: