Härlig dag, ensam kväll...

Så kom kvällen igen och mamman här hemma är ensam... 
Dagen har varit kanon och Neo har lekt av sig ordentligt på Andy's lekland i Barkarby :)
 

Vi har spenderat dagen med min bästa och finaste Carina och hennes två veckor gamla bebis Liam.
Lagom till fikadags kom Ludde och vi hade alla fem jättemysigt. Då!! Fick jag veta att dom vill att jag ska bli gudmor till Liam :D <3 helt otroligt!! Jag är så stolt och så ärad så det är inte klokt! Fina älskade lilla Liam!
 (bilden är tagen av Carina)
När vi åkte till leklandet passade jag på att släppa lös vilddjuret medan Carina och Ludde åkte och hämtade Nelly på förskolan, så hon också skulle få vara med :)
En riktig SUPERdag
 
Nu på kvällen avrundade jag och Neo med att titta på Herkules, och nostalgin var stor! Kan fortfarande låtarna ;)
men nu ligger han i sängen och sover och då kryper tystanden fram... Då känner sig mamman väldigt ensam :/
Så nu går hon och lägegr sig ^^och tänker inte vakna förrän LillGodis är vaken igen och väcker mig! Haha! Det finns lösningar på allt ;)

Kommentera här: